Actievoorwaarden Afhaalmaal voor Staal

1. Eén maaltijdbox (a €25,-) bevat een portie voor één persoon en een opwarm-handleiding.
  2. De maaltijd is helemaal vegan (op de optionele viscurry na) en bestaat uit Aloo Gobi, Sambar, Chickpea Sundal, Coconut rice, Coconut chutney en Banana chips.
  3. Voor een meerprijs zijn er ‘add ons’ te bestellen:
    • Meen curry (viscurry) a €5,- p.p.
    • Payasam (rijstpudding) a €2,50,- p.p.
    • Knap Staaltje bezorgservice a €10 (LET OP: Alleen mogelijk in Amsterdam)
    • ‘Ik ben van Staal’-tas a €5,-
  4. Los van deze ‘add ons’, is het niet mogelijk aanpassingen te doen aan de maaltijden.
  5. Ook is het niet mogelijk om aan additionele allergieën/dieetwensen te voldoen. Alles is gluten-, lactose- en eivrij. Daarnaast is alles vegan, op de optionele viscurry na.
  6. De ‘add ons’ kunnen toegevoegd worden in het bestelformulier. Doe dit zorgvuldig want – op de ‘Knap Staaltje bezorgservice’ na (zie punt 16) – kunnen de bestellingen achteraf niet aangepast worden.
  7. De bestelling wordt pas na betaling bevestigd.
  8. Het is dus niet mogelijk om bij afhalen te betalen.
  9. Een bestelling na betaling annuleren is ook niet mogelijk.
  10. Na betaling nog een maaltijd toevoegen aan je bestelling, kan wel. Bestel de maaltijd zoals je dat ook bij de eerdere bestelling hebt gedaan (met dezelfde gegevens), en geef in het opmerkingenveld duidelijk aan dat je deze bestelling graag bij je andere bestelling gevoegd wil hebben en gebruik daarbij dezelfde naam.
  11. Bij aankoop van 5 maaltijdboxen krijg je de enige echte ‘Ik ben van Staal’-tas cadeau.
  12. Bij aankoop van 15 maaltijdboxen krijg je Paulami’s bestselling kookboek ‘De Bijbel van de Indiase Keuken’ cadeau.
  13. Een aantal van de maaltijdboxen bevatten een gouden bananenblad, de mensen met deze box krijgen Paulami’s bestselling kookboek ‘De Bijbel van de Indiase Keuken’ cadeau. Over de uitslag van deze winactie kan niet worden gecorrespondeerd.
  14. De betaalde bestellingen worden door Paulami Joshi, Stichting Staal en een aantal vrijwilligers bereid. De bestellingen dienen zondag 10 juli tussen 15:00 en 19:00 uur of maandag 11 juli tussen 17:30 en 20:00 uur opgehaald te worden aan de achterzijde van TonTon Club Westergas (Polonceaukade 27, Amsterdam).
  15. Heb je gekozen voor de Knap Staaltje Bezorgservice? Dan komen we je maaltijd(en) zondag 10 juli tussen 15:00 en 19:00 uur of maandag 11 juli tussen 17:30 en 20:00 uur bij je langsbrengen. Deze service is alleen geldig in Amsterdam.
  16. Mochten we nog tijd en ruimte hebben, bieden we zondag 10 juli tot 13:00 uur een LAST MINUTE bezorgservice voor mensen die in Amsterdam wonen. Deze last minute service is wel nog net ietsjes duurder dan eerst: €15. Maar hey: dan kan je wel op je bank blijven liggen. ‘T is immers ook jouw zondag.
  17. De maaltijdboxen worden koud geleverd, maar zijn heel simpel op te warmen. We geven je een handige opwarm-handleiding mee voor zowel magnetron als pan.